Adverteren

brooklands 2013DSC_4745

Boenk erop!

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Tenminste… als het goed gekozen is en haarscherp aansluit bij uw boodschap. Een goed gemikte advertentie trekt aandacht. En al helemaal als die eruit springt in het favoriete blad van uw doelgroep.  Uw merkbekendheid vergroten bij autofans en classic car liefhebbers? Kies voor een brandingcampagne in ICONS of elegance. Dit kan al vanaf €225,- all-in!

Adverteren, goed gezien

Het magazine wordt verdeeld aan abonnees en op toonaangevende events. Bij het recente Antwerp Concours d’Elegance zijn maar liefst 1500 exemplaren op één dag verdeeld. Over een succes gesproken. Dit voorbeeld indachtig… Door te adverteren bereikt u precies wie u wilt. In korte tijd. De advertentie wordt immers ondersteund door promotie voor het blad op de oldtimertips-websites en via sociale media. Bij een inlassing staat de naamsbekendheid van uw bedrijf centraal. In korte tijd bouwen we met één of enkele visuals een groot bereik op en zorgen ervoor dat de advertentie goed gezien is.

Als het ietsje meer mag zijn…

Al eens gedacht aan een publireportage, de zogeheten advertorial? De kruising tussen een advertentie en een editorial.  Wie het magazine erbij pakt, is in leesmodus. En maakt er echt tijd voor. Ook om uw advertorial te lezen. En hoe langer de potentiële klant zich focust op uw boodschap, hoe groter de kans dat die landt en effect heeft.

Advertorial, goed gelezen

Natuurlijk wilt u het maximum halen uit de beschikbare advertentieruimte. Vertellen dat u het beste aanbod heeft en prima leveringscondities geeft. De ruime expertise aantonen en die laten bevestigen door een paar klanten. Nog wat foto’s erbij om het allemaal te staven. En… U merkt het al: door teveel info op één vlak te zetten,  gaat de kernboodschap wat verloren. Toch is dat wat vaak gebeurt bij standaard advertenties. Heeft u veel te vertellen? Kies dan voor een advertorial.

Zelf schrijven of liever laten schrijven?

Een advertorial is geen sec verzameling bedrijfsfeiten of een riedel verkoopspraatjes. Wel een boeiend redactioneel stuk met een subtiele commerciële toets. Een neutrale opmaak zorgt voor een objectief gevoel. Het overtuigt de lezer om voor u te kiezen, zonder te glad over te komen. Het laat de inhoud ook aansluiten bij het onderwerp of het katern waarin de advertorial verschijnt. Zelf geen vlotte pen? Laat het schrijven dan over aan een professional. Ook bij ICONS of elegance zijn er mogelijkheden om zo’n reportage te integreren in het magazine.

Meer weten over de mogelijkheden? Geef een seintje via mail: karina@ccda.eu of laat het horen op 0474 97 97 12.

CCDA_mediafiche_nl_2017web